WHEN SEPTEMBER`S COME . . . .

Assalamualaikum . . .

Hye Readers..it`s been ALONG time,recently not updating the blog..bearly running out of time..okey, let`s cut the crap~! turn to BAHASA IBUNDA...hehehehe..sebelum aku mula kan mukadimah, ade amaran yer.. : AWAS!, ENTRY KALI INI AGAK PANJANG DAN BERBUNGA2..SIAPA GELI DAN MENYAMPAH, SILA TEKAN BUTANG X DIATAS SEBELAH KANAN ANDA.. :D

Hari ini, 21 September 2012 bersamaan dgn hari Jumaat..masih dalam bulan September..Firstly, syukur ke hadrat Allah s.w.t dengan izin Nya juga, membawa bulan yg bermakna buat aku dan keluarga.. :) Melangkah  sahaja masuk 1.September.2012 pihak keluarga kami menerima satu rombongan dari sebelah selatan membawa hajat yang bermakna dan di redhai Nya ~insyaAllah.. Maaf lah, aku tak reti lak nak madah2 ni..hahahha..oke,secara kasualnya nak cerita, setelah hubungan ALAM MAYA kami selama 9bulan, akhirnya Superhuman datang ke teratak ayahanda aku bersama2 keluarganya.. Alhamdulillah, bertolak dari JB lebih kurang jam 2pagi dan selamat sampai di Ipoh, Perak tepat 10pagi..

Akhirnya doa kami berdua dimakbulkan untuk ke temu buat kali pertamanya..bertemu sekali bersama2 dengan keluarga..pihak lelaki sampai ke rumah aku selepas waktu zohor, dan makan tengah hari.. Then after that, baru lah sesi perbincangan bermula.. :')  ape yang mereka bincang kan?? aku pon tak tahu sebab tak boleh duduk depan..kena duduk belakang basuh periuk.. *oke tipu XD

So, aku tak nak membebel panjang, biar gambar sahaja yang ceritakn apa yang berlaku pada hari itu.. :)





                Hidangan untuk makan tengahari cooked by SuperMommy :)



                                             Dessert by SuperMaksu :D





               Mereka sedang menjamu selera . . . :)




The discussion among them . . .




He came for this REASON :')




i never thought our relationship start with this way :')





didn`t prepare anything but these are the gifts from him . . .





Telekung,Sejadah,Tudung,Alarm Clock,Book . . .




symbol of the beginning Relationship . . .




meet my Superhuman . . . :)





yeahh, different SIZE, but same HEART :)





OUR Families . . . :)


Syukur Alhamdulillah..buat kali pertama berjumpa dengan Superhuman, aku tak berjumpa berdua-duaan..bertemu bersama keluarga..dan Superhuman telah merisik aku atau bahasa mudah pahamnye, dah BOOKED aku dan insya Allah untuk menjadi bakal makmumnya.. Amin..


Sebelum ini, aku pernah bercinta..sering berjumpa, dan tak lari dari kesilapan dan ke alpaan bila bersama yang tersayang..tetapi Alhamdulillah aku masih boleh dan masih lagi menjaga makhota suci aku sebagai seorang gadis..dan mungkin ada hikmah yang berlaku..berapa lama sesebuah hubungan itu, tak be erti berakhir dengan perkahwinan..


So, dari situ setelah berjumpa dengan Superhuman, aku belajar dari kesilapan dan mencuba untuk tidak buat kesalahan yang sama.. insya Allah..mungkin hubungan kami agak 'sakit' buat sementara ini kerana faktor JARAK JAUH.. tapi aku yakin, ada 'KEMANISAN' nanti..
INSYA ALLAH . . . mudah mudahan ia nya dipermudahkan dengan doa..


niat aku publishkan cerita aku dengan Superhuman ni, bukan la untuk menunjuk2 yang aku ni dah di risik orang..tapi aku nak kongsi dengan Readers di luar sana yang pernah or ada pengalaman kisah macam aku ni... tak salah kan kita berkongsi..so hope tak ade yang butthurt lebih2..kalau ade yang tak suka,terpulanglah..


semua orang bercinta, tetapi pengalaman dan kisah percintaan kita adalah BERBEZA..Think TWICELY not think DICELY.. :) renung2 kan..

maaf andai entry kali ini panjang dan over..aku just nak share happiest moment aku dengan korang..selamat membaca.. :)









SalamAlaykum.. <3

No comments:

Post a Comment