PENGUMUMAN!!!!

Assalamualaikum...

hye Readers! meehehehe.. okey, fokus~ ada pengumuman yang ingin di buat.. kepada yang pernah menjadi pelanggan aku sebelum ni, sure korang sudah faham kan??yang tak tahu tuh, sure fikir macam - macam kan?? ngeee~

okey lah.. sebenarnya.. aku nak umumkan yang penjualan tudung bawal akan di buka semula!! yeayy!! Alhamdulillah..dapat jugak aku meneruskan perniagaan nie..so, korang semua stay tune dengan news update aku nanti..mungkin korang akan dapat tahu melalui Facebook atau di Twitter aku..so nantikan saja okeng~

Mengenai harga dan produk pula, tawaran harga memang lah sangat berpatutan dan kualiti yang baik..aku tak berani nak letak kan harapan dan janji yang menggunung tinggi bak gunung Everest..yang boleh aku katakan, tunggu lah sehingga stock tudung tu berada di genggaman ku~ muaaahahahahahah!! *gelak setan 

okey lah..nantikan news update itu yer.. :)



bye,
xoxo

No comments:

Post a Comment