PERKHABARAN BAIK~!

Assalamualaikum!!

hye Readers!! meeehehehehe..bile update baru di publish maka, perkhabaran baik akan di umumkan!
okeylah..tanpa membuang masa.. stock tudung telah pon selamat sampai di tangan aku.. so sesapa yang tahu   
mane terletaknya rumah sewa aku, boleh lah berkunjung dengan kadar segera..kang habes kang korang marah aku pulak..so mohon datang ke rumah yer.. :) kat Sari 13 Taman Cempaka Ipoh, Perak ..

so, stock tudung kali ini adalah TERHAD..konsep kali ini adalah FIRST COME, FIRST HAVE...muehehehehe..NO BOOKING2..so harap paham yer..buat sementara ini, aku had kan dulu jenis tudung..so macam biasa TUDUNG BAWAL PLAIN sudah menjadi treadmark bisnes kali ini..so di kekalkan..antara tudung yang ada : 

  • TUDUNG BAWAL MANIK
  • TUDUNG M&M
  • TUDUNG SARUNG JEANS
kalau nak taw camner rupe bentuk tudung2 tersebut, boleh laa datang ke rumah sewa aku atau pon boleh order melalui online..ada beberapa tawaran yang menarik semperna bulan February ini! jangan risau pasal HARGA sebab tawaran harga tersangatlah berpatutan, serta mampu untuk di miliki.. :) kepada regular customers terima kasih still membeli dengan aku..me love u so much~! kepada new buyers, selamat membeli.. :D tawaran menarik menanti anda!!!

antara tawarannya : 
  • Menjadi pembeli yang ke 9.. haa, sure engkorang tertanya macamner nak taw kan??hehehehe..semua tuh rahsia..kalau tetibe engkorang dapat hadiah tu, maknanya korang lah buyer yang ke 9!
  • Seterusnya, tawaran ini hanya terbuka kepada 6 pembeli yang bertuah..korang mesti lah membeli pada 9.February 2013..ada apa dengan 9 aribulan tuh??mueheheheh..tu laa tarikh lahir aku! :D
Jangan lepaskan peluang yer! jadi pembeli yang ke 9 dan jadi 6 pembeli bertuah yang membeli pada 9 February ini nanti..selamat membeli semua!!


bye,
xoxo

No comments:

Post a Comment