TAHNIAH!!

Assalamualaikum..

Hye Readers~! Alhamdulillah arini semua class cancel..ihikk~! semua student2 PUO sengih sampai telinga..haha..tp ada jugak yg kena pergi class petang ni..so, selamat pergi ke kelas..mihmihmihh..
orait, entry kali ini aku nak ucap TAHNIAH!! yeayyy!! untuk pelanggan bertuah aku..yeayy!! nama beliau adalah syida..dye baru jer dtg pukul 1 lebih td beli tudung dari aku..apa yang bestnye bile, dye juga merupakan customer baru aku..so, memang langkah kanan..tahniah once again~ kalau sudi,dtglah membeli lagi.. : D



so, tawaran yang TERAKHIR adalah dengan menjadi 6 pelanggan yang bertuah membeli tudung pada 9. February 2013 sama ada secara ONLINE mahupun datang ke rumah aku di Taman Meru, Ipoh.. Jangan lepaskan peluang ini!!
Selamat Membeli!!



bye,
xoxo

No comments:

Post a Comment